Rutt 2 - 25 juni 2009

Andra turen för MC Bruttorna gick till Nydala Kloster.



Vårat första stopp på turen var vid sjön Rusken.



Det blev trångt med alla hojarna på parkeringsfickan.



Här är alla tjejerna utanför Nydala kloster.



Sedan bar det av till Bernts konditori i Värnamo där vi tog en god fika.

Tack Berith för en trevlig och välplanerad runda.

-

Nästa rutt blir än sålänge den 9 juli. Vi träffas på Volvo i Gislaved och möter sedan upp resten på macken i Skeppshult där Magdalena tar täten för kvällens runda.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Den 9 juli får ni allt ta och fira morsan min på hennes 41 årsdag! :D

2009-06-29 @ 19:42:32
Postat av: MCKrille

Nu har jag sett er sida! Ser ut att ha trevliga rundor! Jag har nog nått tips till utflyktsmål om det blir brist på dem! Ha de gott och kör så det ryker;-)

2009-07-06 @ 21:55:39
Postat av: Maggan

Vad kul med en som fyller år, vad heter din mamma?

Hälsningar

Maggan

2009-07-08 @ 09:09:52
Postat av: Smulan

Hon påstår sig kallas Trajan Bruttan, men det vill jag inte påstå att jag kallar henne för. Jag vet i alla fall att hon döptes till Camilla. Jag brukar mest säga mamma, morsan och tanten. :)

2009-07-08 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0